Kızlar kızım 18 aylik gündüz tek uykusu var bıraksam 3 saat kesin uyuyor. Aksam yatış 9 sabah 6 buçuk 7 . Çok erken kalkıyor soyle bir saat daha uyusun diye gözüne bakıyorum ama yok gündüz çok uyuduğu için mi erken kalkıyor acaba geç de yatirsam alışkanlık olmuş kalkış hep 7