Benim bebeğim de sürekli emmek istiyordu 2 aylık olana kadar eve biri gelse yanlarında oturamazdim sürekli başka oda da emme halindeydik ve uyurken her an emiyordu bıraktığım an uyanirdi aynı siz gibi emzige alıştığı an bu sorun ortadan kalktı ve uykusu düzene girdi şükür 🙏🏻 şimdi karnını doyurana kadar emiyor o da yeterli çok şükür 👍🏼 en iyi çözüm emzik diyorum