Öğretmenin ve okuldan geçen yıl çok fazla hastalık bulaştırdım oğluma bu süreç beni de oğlumu da çok yoruyor bu kış en azından hastalık seviyesini azaltmak istiyorum.sizler hangi takviye ilaçları kullanıyorsunuz oğlum 27 aylık umca ve enterogermina kids varmış ekstra bitkisel olarak da karadut özü kullancam fikirlerinizi alabilirmiyim sevgili anneler