Normal benim bebeğim doğuşu gogali oguruyo hata bide oguruncr öksürük fln kırmızı yapiyo özelikle meme ağzına girince bende ilk başlarda benden tiksiniyo bu çocuk diyodum doktor normal mide kapakçığı yok ve süt yemek borusuna geldiği için oluyordur dedi