Merhaba postlar çok görüyorum bir Anne olarak etkileniyorum böyle şeylerden üzülüyorum kimsenin evladıyla sınamasın rabbim
Oğlum 18 aylık çok oyun oynayan çocuk değil sıkılır biraz oynar kalkar
Göz teması var
Bez getir getirir ıslak mendil getir getirir vs getir dediğim şeyleri getirir su içmek istediği zaman anne su veya direk su açıktığı zaman mama veya anne mama der
çiçeği gösterdiğim de bu ne dediğimde çiçek der ezan okunduğunda amin der namaz kıl dediğimde kılar bi kere secde eder kedi gördüğünde eliyle pisi pisi yapar kedi derse der bu sıralar abla abi demeye başladı bazı kesimlerini de söylememeye başladı ama ondan dolayı korkuyorum acaba diyorum yada normal bir durum mu bilmiyorum halasının ismini söylerdi demiyor bir iki gündür baba demiyor dede demiyor kafama takıldı çok mız kız bir çocuk çok zora kaldığım için Tv de telefon da veriyorum saatlerce izlemiyor