Pdanne12 Bebeğim 4 aylık. Burun akıntısı öksürük var biraz. Ateşi şuan 37.7. Napmam lazım ilk defa hastalanıyor. Calpol vereyim mi hemen yada soğuk uygulama mı yapayım bilemedim
serendipity16 Pdanne12 soğuk uygulama yapın üstünü falan açın duş aldırın baktınız düşmüyor verin ki bazı doktorlar bunu ateş olarak bile görmüyor ama benimde o kadar olmuştu korkup vermiştim
Pdanne12 serendipity16 tamam öyle yapayim teşekkür ederim. Yükselmesinden korkuyorum sadece birden yükseldi çünkü. Oda suan 26 derece. Üstüne kisa kol ve şort giydirdim. Yeterli mi sizce. Eşim üşür böyle diyor ama bilemedim
serendipity16 Pdanne12 hayır üşümez odanız sıcak bir de tek Zıbınla bile tutabilirsiniz ateşi var zaten