kizlar 2. bebe dusuncesiyle bu ay ovulasyon testi planlamasiyla denedim.yumurtlama gunu olan iliskinin ustunden 9 gun gecti.1 gun once erken test aldim silik cikti 2. cizgi adetimede 3 gun var.bu sabh kan verdim negatif.ama yani bi tuhah hisediyirm oglumdaki gibi hamile gibi.adete 3 gun var.acaba erken mi verdim kanı neblim.doktora sordum dediki 12. gunden sonra yapmaliydin.bn 9. gunde verdm kan ama yani silik cikti diye vermistim.smdi kqfamda deli sorular.sizce erken mi vermisim olsaydi cikarmiydi sizce?