denizanne1708 Merhaba. Bebeğim anne sütü aliyor fakat yetmediği için ek gıdaya geçme kararı aldım. İlk gün yogurt, ikinci ve üçüncü gün sebze çorbası verdim. Bu aylarda ek gıda için önerilerinizi merak ediyorum. Tarif de verirseniz çok sevinirim 🤗
LatiLokumum_G denizanne1708 canım ben play store'dan bi uygulama indirdim çok hoşuma gitti ordan bakıyorum tariflere,her aya göre tarif var yiyecek ve içecek, hem ne yapsam die düşünmüyorum tarifler cebimde oluyor 😎 ismi Gurme bebek menüleri diye bi bak belki memnun kalırsın
Beren023 denizanne1708 bende sözde ek gıdaya başlamışım 3 gün kuralıyla ama Elazığ’da oturuyorum deprem bizi öyle bir hale getrdikii ne ek gıda ne de başka bisey aklıma geliyor maalesef aksama kafar haber en kaz altındakiler sarsıntılar hala oluyor çok beterim ne zman devam edrim ekmgidaya bilemyorm😔
Dorukveannesii Yarım patates yarım havuç 2 tatlı kaşığı pirinç 2 tatlı kaşığı zeytinyağı ve tencereye göre de üzerine su bunları haşla yumuşadıktan sonra çatalla ez ver yesin doktor söyledi bana da 😊 elma armut balkabağı da tattık günlük olarak bir gün elma bir gün armut olarak cam rendede rendeleyip veriyorum arada hazır pürelerden de veriyorum muzlu muhallebi de yiyebilir ya da tercihe göre başka meyve de olabilir 😊 5 ay 19 günlüğüz bu arada 🥰
Nlgn Dorukveannesii kaç aylıkken başladınız 3 gün kurali ile mi ilerlediniz . Bi yandan hemen ek gıdaya geçelim diyorum bir yandan korkuyorum
Dorukveannesii Handan57 hayır kendim yapıyorum canım 1.5 tatlı kaşığı pirinç unu 1 çay bardağı su önce bunlari kaynayana kadar karıştırıyorum üzerine yarım muzu önce eziyorum öyle tencereye koyuyorum en sonda 1 yemek kaşığı ev yoğurdu koyuyorum koyulasıncaya kadar karıştırıyorum soğuyunca da veriyorum
Dorukveannesii Nlgn 4 aya kadar meme mama olarak gittik sonra sadece mamaya döndük 5.ay kontrollünde doktor kararı ile başladık yavaş yavaş iki gün yeterli dedi doktorumuz az az yedi 2 günden sonra istediği kadar yiyebilir dedi
Handan57 Dorukveannesii bizim kabızlık sorunumuz var muz kabız yapmiyo mu peki. Korkuma bisey veremyrm oğluma 😑
Nlgn Dorukveannesii bugün 4 aylık olduk biz anne sütü bazen mama veriyorum gün içinde . Tek öğün olarak mi ilerlediniz mesela öğlen sadece yoğurt 2 günden sonra diğer ek gıda yani hep günde 1 kere mi verdiniz . Yani başladığımda nasıl ilerlemeliyim
denizanne1708 Beren023 geçmiş olsun inşallah korkunç biseydi rabbim hepimizi korusun son acılar olsun bunlar inşallah allah yardımcınız olsun
Beren023 denizanne1708 aminnn insallah hala bekleniyor kimse evlere giremiyor psikolojimiz alt üst oldu
Beren023 denizanne1708 benim binamda koridorlarda fayanslar döküldü yatak odası konsol ayna flan hep yıkıldı annemlerinde Bodrum kat komple catlamis evlere girilmiyor
Dorukveannesii Nlgn evet ilk gün yoğurt sonraki gün sabah yoğurt ogleden sonraları iki gün patates haşlama sonraki iki gün yoğurt havuç sonraki iki gün yoğurt patates havuç bir sonra sabah yoğurt öğlen elma veya armut rendesi yedi iki gün akşamüstü de kabak olarak ilerledik iki günde suan 5 ay 20 günlüğüz sabah yoğurdunu oglen meyvesini aksamüstü de muhallebi kabak patates havuç haşlama göre kendi isteğime göre hangisini yapmak daha çabuk olursa oğlumun durumuna bağlı 😊 karışık gibi oldu ama bilmem anlatabildim mi 😃