Anneler bebeğime ay ay çekim yapıyorum pasta yaptıracağım 3. Ay için şeker hamurundan yaptırmayı düşündüm güzel olması açısından sizce şeker hamuru zararlı mı yesem süte bir etkisi olur mu bu konuda pek bir bilgiye sahip değilim bi ara pastanedeki çalışan şeker hamurunun pekte sağlıklı olmadığını söylemişti ama belki sizler tüketmişsinizdir diye size sormak istedim ☺️