Mrv_cnl bizde de durum aynı fakat okul, velilerin ve öğretmenlerin maddi/manevi çabası ile dönüyor, bunu anladım ben.
Geçen hafta zor bela, rica minnet okulu ilaçlattırdık. Hazırlamamışlar bile okulu yeni döneme. Daha bismillah açılalı ne kadar oldu, pire ısırdı çocukları ve öğretmenleri.
Sonrasında temizlik yapıldığı söylendi ama bizler yine de temizledik, sınıfa özel temizlik malzemeleri aldık. Verilen aidatlar harici bir havuz oluşturduk, para verdik, eksikler oradan giderilecek.