melkrtl sıfıra vurmak saçı gürleştirmeeez sadece aynı anda uzayacağı için daha dolgun daha sağlıklı gözüküyor. İlk traş ettirdiğimde 15 aylıktı 2-3 ayda bir tekrarladık , hiç sıfıra vurmadık hep toparlattık, şuan 25 aylık oldu anca güzelleşti. Şimdide kesmeye kıyamıyorum bu kış uzun kullanıcaz sanırım😄