serap78 Bebeğim 4 aylıktan bu yana geceleri yatağa girdikmi bişey oluyor uyumuyor çok aşırı zor uyutmak 2 yaşına gircek hala aynıyız saat 1 daha yatakta kıvranıyor 😔
kolonyalimendil serap78 kasımda oğlumda iki yaşına girecek uykular hiç düzelmiyor üçte uyanıyordu dün iki de uyandı bugün de şimdi uyandı 🤷🏼♀️
serap78 kolonyalimendil ahhh gerçekten düzelcek gibi değil şuan ayaktayız bizde bakalım hayırlısı sağlıklı olsunda diyorum ama daha çok küçük ve çok geç yatması benide gergin yapıyor birazcık 🥱
kolonyalimendil serap78 bi iki gün düzeliyor gibi duruyor yada sabaha karşı bi mızıklanıp geri uyuyor sonra haftalarca bu çilem devam ediyor.. yaz başından beri böyleyiz🤷🏼♀️