Merhabalar bebeğim kolikti aptamil comformil -presyneo gibi mamalar hep yeşil renkte kaka ve kabız yapmasına sebebiyet verdi hipp kullandım gayet iyiydi ama reflüden dolayı onuda cok kustu daha sonra bebelac golda gectim cok memnunım ama kutu sorunı var bilirsiniz dışarı cıkarken genelde sıkıntı oluyor Migrosta indirimdeydi diye sma optipro aldım oda kabız ve yeşil kakaya sebebiyet verdi. Comfort kullanıp bu sorunu yaşayan var mı ?