Büyük küçük herkes hasta ne yazikki bu dönemde. Kendinizi suçlamayın çocuk bu neticede havadan nem kapıyor hesabı. Hele birde bizde okullu abi var benim kız x2 hasta oluyor. Geçen sene ortaokullu oğlum çok şükür koca dönemi 2 kez hastalıkla geçirirken o zaman 2.5 yaşında olan kızımı istisnasız ayda 2 kere inatçı ateşle hastaneye yatırdık ateş yüzünden aldığı serumun haddi hesabı olmadı. Ellerinde kollarında yer kalmadı siz dusunun.soguk çarşafa buz torbalarina bile sarıp sarmaladilar.yedigi önlerinde yetmedikleri arkalarında yediğine ictiginde muntazam özen gosteririm ek takviyelerde kullanıyorum ama sonuç hep aynı.birde okula başladı mı aman Allahım.oglumun tüm anaokul ve ilkokul yılları istisnasız hastanelerde geçti.ortaokula geçince artık yavaş yavaş ayakta atlatır oldu.