Aysenursa Kızlar merhaba zyland kullanmaya başladım aşağı yukarı 1 haftayı geçti adet bitti lekelenme oldu şimdi tekrar kanama mevcut normal mi bu ekstra birde sürekli bir karın ağrısı bulantı oluşuyor ara ara çok zorluyo bunlar hapın yan etkisi mı ?
aysebb Aysenursa Evet yan etki bunlar bende o hapı kullanıyorum hiç yan etki yaşamadım ama onlar yan etkisi prekpestüde yazıyor zaten
aseladaaa Bende 20 gün önce başladım. Bende de şuan kanama var ama adet mi yoksa haptan dolayı mı anlayamadım. Zaten 4 ay önce yeni doğum yaptım 1 defa adet oldum adetim düzensiz
Aysenursa aseladaaa bende kanama oyle ped dolduracak şeklinde değil leke gibi ama kandı yani illaki ayırt edilir diye düşünüyorum regl ile kanamanin.