Benım oglumda 5 yasında ve yaz kıs burnu akıyor kulagında sıvı bırıkmesı vardı ılac kullanıyoruz suan ama yaklasık 3 yıldır burnu akıyor antıbıyotık kullanınca gecıyo sonra yıne aynı kac tane doktra gotrdum amelıyatlık degıl genız etı dıyo ama cocugum yazık sureklı mendıl elınde bagısıklıgını guclu tutun karadut özü ıcırıyorum meyve cok yıyo okuldan eve sureklı hastalık tasıyorlar ayda 2 kutu antıbıyotık bıtırdıgımızı bılırım 🤷🏼♀️