Artık isyan edeceğim. Çenem ,dudak üstüm, göz kapaklarım, dirseklerim, diz kapaklarımı, kollarım,bacaklarım her yerim pul pul çok kötü durumda. Doktora gidiyorum nemlendirici veriyor ama anlık nemlendiriyor. Mesela kremi sürdüm nemlendirdi o pul pul görüntü gitti dişimi fırçaladım çeneme vs su değdi anında tekrar pul pul oluyor. Artık çok yoruldum sürekli nemlendirici kullanmaktan. Suyu da çok içiyorum. Ne olabilir sebebi? Aynı durumu yaşayan çözüm bulan var mı?