srbrs Evet Dr şimdılık tek öğün demişti artık 2 3 arttıracağım . Brokoli çorbası, kabız bebek maması kaysılı, mercimek çorbası, yediğimiz yemek suları, ev yapımı yoğurt, avakadolu püreler, hazmı kolay bagırsakları çok zorlamadan vitaminli olanları vermeye çalışıyorum bu arada kaşığı sevsinler diye kaşık maması Elmalı yulaflı gece olanından veriyorum içine organik hipp bebe bisküvisi katıp güzelce eziyorum çok sükür kaşık reddı yasamadık tam tersıne çok seviyorlar kaşık ile yemeyi 🤗🤗