Baybyuras Kimi üçüncü ayından sonra destek oturtmaya başlayın diyor kimi altıncı ayı bekleyin diyor ne yapmam lazım ben şimdiden oturduma başladım yarım oturur pozisyonunda üç ay 24 günlük bebeğim sizce sağlıklı olan hangisi ne zaman oturtmalıyım
beyzzsenturkk_ Baybyuras 4,5 aylıkken başladım tamamen desteksiz 7. ayın sonuna doğru oturdu en az 4,5-5 ayı görmeyi bekleyin
SweetMom__ Baybyuras 6 ay 15 günlük iken desteksiz oturdu 9 ay 11 gününde emekledi yavaş yavaş ayağa kalkmaya çalışıyor hadi bakalım gümbür gümbür geliyor
Deletedmom_216 Baybyuras 4 bucuk 5 ay gibi destekli oturtun (doktorunuza sorarak mutlaka) 6. Ayini doldrunca desteksiz oturtmayi deneyin oturuyosa oturmaya başlayın mutlaka doktorunuza gore hareket edin her bebek bir degil cunku bu arada 3 ay 24 gunluk bebek icin cok erken bence
melikeurasinceli Baybyuras bizde 3 aylıkken kafasını dik tutabiliyordu kendi yattığı yerden kafasını kaldırabiliyordu. Oturmaya hazırlık evreleri bunlar. Bebeğinizde bu işaretleri takip edin. 4 aylık olduğumuzda kucakta destekle oturduk. 5 aylık olacağız mama sandalyesinde oturabiliyor. Bebeğinizin gelişimini takip ederek ona göre hareket edebilirsiniz