canikokom 2,5 aylık oğlumun burnunu serum fizyolojik sıkarak temizliyordum baş aşağı pozisyonda sıktım ama bir anda boğazına kaçtı nefesi kesildi. Akciğerine kaçmış olabilir mi başına gelen var mı
3kedili2bebekli canikokom baş aşağı derken ne kadar baş aşağı sadece hafif öne eğik olması yeterli, ve akcigerine kaçsa da problem olmuyor öksürükle atar en fazla korkmayın ki bu çok zor bir ihtimal
aryayra canikokom kaçmamıştır muhtemelen. Ciğere su kaçırmak zor diye biliyorum. Belki sümüğü anlık nefesini kesmiştir
ZamaneAnnesii canikokom korkmayın bnce ciğerine kacsa nefes alamaz sonrasindada Ama bu yöntemden korkuyorum bn instagramda bi anne paylaşayım yapmıştı sağlıklı çocuğuna bunu uygulayınca çocuk engelli oldu nasıl olmuş bilmiyorum ama bn onu görünce korkmuştum baya hiç uygulamadım o yüzden
ysmnabd canikokom ben serum fizyolojiğe hiç cesaret edemedim. Deniz suyu alın eczaneden birer damla damlatın burun deliklerine aspiratörle çekin. Ben öyle yapıyorum çok aşırı tıkalı olursa duş aldırıyorum sıcak su iyi geliyor çıkar çıkmaz aspiratörle çekiyorum
canikokom 3kedili2bebekli yani vücudu dik başı koluma dayalıydı 🥺 pozisyon olarak doğru pozisyondaydı ama neden öyle oldu anlamadım çok korktum
3kedili2bebekli canikokom çok normal bir şey fazla tazyik olmustur veya çok tikalidir bir anda açılmıştır balgamı vardır onu cikarmaya çalışmıştır olabilir korkmayın
gzplt Ben de çocuğum hastayken yaptım 2 kere ağlaya ağlaya kıpkırmızı oldu ama bir daha da kolay kolay yapmam riskli bir teknik ben de korktum Allah korusun ama sizin durumunuzda bir sorun yoktur anlık bir durumdur içiniz ferah olsun
minervadefne 4 aylık kızım 1 saat önce benzerini yaşadım balgam doldu sanki boğazına da sakinleştirdim ama başında bekledim yeni rahatladı çok şükür
dann ysmnabd aspiratörle bende denedim beceremedim fakat burun deliği o kadar küçük ki baktığımda birşey de göremiyorum, siz nasıl yapıyorsunuz
seymafur 34 günlük bebeğim bende serum fizyolojik ile yapıyorum sonrasında ağız dan çekilen aspiratör kullanarak çektiriyorum ama çok mu sömürürüyorum acaba bata sömürüyorum pek bişey çıkmıyor fakat 2 gündür hırıltısı arttı bebeğimin ne yapcam bilmiyorum yanlış bişey mi yapıyorum anlamıyorum
nwmam00 Ben hastanede hemşireye sordum tecrübesizdim ilk çocuğum , yere düz bir zemine yan yatırın sırayla burnuna 1,5 cc şeklinde yapın sonra da aspiratörle çekin böyle daha güvenli olur bence
dann nwmam00 benim bebişim de bir aylık yenidoğan için mi 1,5 ml dedi , yani her burun deliği için mi 1,5??
minervadefne dann ben videolardaki gibi şiddetli yapamıyorum 2 birine 2 diğerine sıkıp çekiyorum hemen burnunu ama izin vermedi bu kez eşim geldi de işten onla zorla biraz temizledim gece 4 gibi şu saat oldu daha tıkalı uyumadım hiç oda uyumadı
ysmnabd dann aynı benimfr bebeğimin burun deliği çok ufak ama aspiratörun ucu giriyor ya yeterli 2 deliğe de birer damla sıkıp bekliyip çekiyorum
dann ysmnabd ya bende denedim ama aspiratör pilli bendeki kısa mı tutuyorum acaba süre olarak . Basıp bekliyorum bi kaç saniye ama gelen birşey yok beceremedim onu ya , siz aspiratörü üzün süre mi tutuyorsunuz