Hamınlar oğlum 1 aylık. Her gece 1e kadar memede kalmadan uykuya dalmıyor. Memedeyken de çenesi hafif hafif oynuyor sadece yani lıkır lıkır içtiği bişey yok. Erken mi bunu sorun etmek için, ya da böyle geldi böyle gider gibi mi? Bir de gaz sorunu var emzirdikçe daha çok gazı oluyor nasıl düzeltebilirim bu durumu? Meme olmadan nasıl bir yöntemle uyutmam lazım?