prenses_annesiiii aslında sorunun cevabı sizde, telefonla olan irtibatı bir şekilde kesmeniz lazım. Siz ya da eşiniz de yanında pek bakmamalısınız. Dikkatini başka şeylere vermelisiniz, birlikte kek çırpın, yemek yapın, sokak hayvanlarını beslemeye çıkın, sinema tiyatro vs etkinliklere katılın. İlk zamanlar zorlar epeyce ama gerisi sizde 🌸