Eva_kuzusu Karnımda bebek kıpırdaması gibi kalp gibi bişey atıyor ama hamile değilim daha önce başına gelen var mı endişelendim şimdi gene olunca
Ebruylmz444 Eva_kuzusu Evet aynı durum bende de var yeni doğum yapanlar hayalı bebek tekme hissedermiş 3 ay önce doğum yaptım ama bilemiyorum ondan mıdır
Sksjsjjsks Eva_kuzusu benim her yerimde atıyor senin karnında atmış çok mu 😂😵💫 her yerim seğiryor canım bende onun korkusundayım korkma ondan. Bir şey çıkmaz karın kasları eski haline gelmek için süre katediyormus ondan oluyormuş öyle derler ve gaz da olablilr
Eva_kuzusu Ebruylmz444 benim kızım 2 yaşına girecek 1 ay sonra hamile değilimdir inşallah içime bi korku düştü
uguremi Eva_kuzusu benimde oluyor canım şuan adet dönemindeyim düzenli hapta kullanıyorum korumak için bende korkuyorum ama inşaAllah değilizdir
Eva_kuzusu uguremi inşallah benim durumlar karışık zaten en son istediğim şey hamile olmak Şuan Allah isteyene nasip etsin inşallah
Eva_kuzusu Sksjsjjsks evet seğirme gibi nasıl tarif edeceğimi bilemedim tam da öyle sağol canım rahatladım biraz
ogretmenanne06_ Doğum yapan birçok kadında oluyor bu. Hayalet tekme diyorlar hatta 😂 Bebeğim 8 aylık. Hemen hemen her gün karnımın içinde seğirme, tekme gibi şeyler hissediyorum kadın dogum doktorum nırmal olduğunu söylemişti
Eva_kuzusu ogretmenanne06_ benim yeni başlayınca endişelendim yada hep vardı yeni farkettim bilmiyorum 😅 teşekkür ederim canım
Ebruylmz444 Eva_kuzusu Yaa canım gider inşallah kolay değil doğum yapıyorsun canından can çıkıyor bi doktora gözük istersen
ogretmenanne06_ Eva_kuzusu bağırsak hareketleriymiş aslında onlar ama doğumdan sınra sanırım o kaslar gevşediği için normale göre daha çok hissediyormuşuz o hareketlenmeleri bir yerde de böyle okumuştum😂
Eva_kuzusu Ebruylmz444 kadın doğum doktoru da yok yaşadığım yerde yarın bi test alıcam içimi rahatlatmak için en yakın zamanda da doktora gitcem canım teşekkür ederim