yasotuna ben de aynı şikayetlerle başvurmuştum hastaneye. Uzun süreli ishal ve sürekli karın ağrısı. 15 16 yaşlarındaydım sanırım 3 farklı doktor da direk kanserden şüphelendi, kolonoskopi dediler korktum yaptıramadım 18 yaşına kadar bekledim resmen. 18 yaşımda artık hala ishalim geçmediği için kolonoskopi yaptırdım doktor bağırsaklarında çok yoğun enfeksiyon var dedi hatta zor gördüm bağırsaklarının arasını o kadar enfeksiyon var her yerinde dedi. Tabi yıllarca hiç bi tedavi almadığım için o yoğun enfeksiyon bağırsaklarımda kanamaya da sebep olmuş. İlaç tedavisi önerdi ama ben ilacı uzun süre kullanamadım. Çünkü çok ciddi tansiyon düşüklüğü yaptı ben de kusma falan yaptı. Doktor ilacı düzenli kullanmazsan kansere çevirir diye açık açık konuştu. Sonra beslenmeme çok dikkat ettim gluteni kestim, 20 kg kadar kilo verdim. Tekrar kolonoskopi yaptırdım doktor baya düzelmiş ama hala enfeksiyon var dedi kaç kutu antibiyotik bitirdim ama bana mısın demedi. Bu olay belki 10 sene önce yaşandı ve benim hala kronik ishalim var
Ara ara tutuyor yani hala. Bilmiyorum kendimde çölyaktan şüphelendim ama hiç tahlil yaptırmadım bu konuyla alakalı 🌸