Ilgi çekmek için yapiyor olabilir yada kıskanıyor olabilir onun yanında arkadaşınızı kiziyla ilgileniyorsanız dikkat edin .
Benimde oğlum 3 yaşında
yeni doğan kardeşinin taklitini yapiyor aglamasini taklit ediyor onun gibi yatıp elini kolunu oynatıyor
Birazcık kiskaniyor sanırım :(