Kızlar bebeğim 51 günlük başından beri hiperlaktasyon ve tazyikle mücadele etmeye çalışıyorum artık yoruldum beni yoran boğazına kaçması oluyor yani psikolojik olarak yoruldum o an müdahale ediyorum ama canımdan can gidiyor sonra ağlıyorum sinirime. Bu sebeple danışmanlık alan var mı faydasını gördünüz mü bir de 3. Ayda memeler terbiye oluyor diyorlar olur mu acaba biraz daha beklesem mi napsam bilemedim.🤷♀️