Ozlemaydin OlgaArslan zatn bi ckk kisi niye gulmuyor diyo bnde hep hadi oglum aneye gul gul gul diye takinti yptim
OlgaArslan Ozlemaydin bazı bebekler geç güler bende takmıştım o aylarda benim kızım 4-5 aylıkken gülmeye başladı şuan 9.5 aylık olmasına rağmen gülmüyo fazla bende somurtkan kızım diyorum 😄