kaya97 bebek arabası sorun olmuyor. Bende götürdüm hatta yardm dahi ettiler görevliler sağolsun. Çok rahatsız edici bir ses yok . Kulağı tıkanır mi diye sorarsanız emiyorsa emzirirsiniz, emmiyorsa biberon verirsiniz sıkıntı olmaz. Öyle çok sesli değil. YHT ise eğer bahsettiginiz. sadece yanınıza kalın battaniye alın sanırım treni kullananlar yaniyorlar ki aşırı soğuk oluyor icersi.