mirocuk Bebeğim 7 aylık. Nefesini tutuyor tekrar bırakıyor.tıkanma morarma gibi bi durumu olmuyor çok şükür. Sadece nefes tutuyor. 2 gündür böyle yapıyor ve bugun daha çok yaptı. Böyle başına gelen oldu mu. Yarın doktora götüreceğim
Mmeelliikkeee mirocuk bence kontrol edebildiğini yeni keşfetmiştir başlayınca bi kaç kez yapıyorsa dikkatini dağıtın