GezginPaNDa [silindi] Milli Eğitim’de çalışıyorum ve tasarruf tedbirleri adı altında her şeyden para kıstıkları için güvenliğin olmayacağını bildiğim için bunu yazdım Başka kişiye 100 tane koruma gönderirler ama okula göndermezler
Esinzhl GezginPaNDa tasarrufun yapıldığı yere ve konuya bak. İnsanlar çocuğunu okula mı göndermesin ne yapmaya çalışıyorlar ya
silaa66 2kizannesi97 okulda güvenlik yok mu bu nasıl okul be girdiğini nasıl görmezler her katta bir güvenlik olması gerekiyor benim zamanımda öyleydi şikayetçi olmak gerek
Cicektebenimcicekligunlerde 2kizannesi97 En korktuğum okul tuvaleti rabbim yaşatmasın eve gelene kadar aklım gidiyor
Cicektebenimcicekligunlerde Elmsnghn Aklımı yitirecegim artık bu ne ya napalim okula da mı göndermeyelim.🤦🏻
Esinzhl GezginPaNDa okulda güvenlik yok inanamıyorum gerçekten. Bazı şeylerin kasıtlı yapıldığını düşünmeye başlıyorum artık bu ne ya
pasaklisinkukuli Duyulurum sınoflar bahçenin her noktasını gören kameralar meedivenler wc dış kapı girişini görecek (aynı anda hangi çoçuklar wcde)ayrıca kapuda güvenlik olmalı
Mavigokyuzu Yabancı uyruklu o okulda bile okumayan çocuklar, nasıl girmişler okula? Bunu bir sorgulamak lazım bence? Okulun da ihmalini göz önüne alarak hareket etmek gerek.