Şu saat oldu gerilmeye başladım… geceleri açlıktan degil, alışkanlıktan uyanan memesiz uykuya dönmeyen 5.5 aylik bir bebe annesiyim. Deniyorum farklı şeyler dün de şu teklif ettim onu da iciyor ama cin gibi mübarek gözleri kocaman bakıyor yüzüme.
En son ilk doğduğu zaman gece olmasından nefret ediyordum gazlı bir bebekti diye. Şimdi de son 1 aydır uykular berbattt
Uyku eğitimi sürecine basladik ama yok yaniyapamadum sabredemed8m. Doğrusu gece gözümü zor actigimdan dayaniyim farklı şekilde uyutiyim da diyemiyorum ama böyle yaptıkça memesiz uyumuyor. Allah aşkına siz nasıl cozdunuz bu durumu yaşayanlar elbette vardır.
Uyumayı özledim valla deliksiz olmasin razıyım ama kurban olayım 1 defa uyansa bile başım gözüm üstüne.