Kızlar iyi geceler? Kışın evde ne giyiyorsunuz? Bizim ev kışında 25 derece oluyor pek kalın giyilmiyor. Bu aralar dolabımı yenilemek iatiyorum. Evde çok bakımsız gezdiğimi farkettim ev işi çocukla uğraşmaktan üstüm başım lekeli geziyorum ev giyimimde güzel değil eski püskü. Şu renkli eşorfman takımlarını beğeniyorum çok ama sıcak mı olur onlarla evde acaba? Tayt crop falan önermeyin biraz kilolu biriyim evde ne giysem hem güzel bakımlı gözükürüm?