sevcan12 3.5 aydır kullanmadığımız gaz damlası kalmadı bu akşam ki doktor maflor diye bir probiyotik verdi. Memnun kalan oldu mu eğer bununla da duzelmezse yaşında düzelir dedi
matematikciiiiii sevcan12 biz doğumdan itibaren maflor kullandık ama son 1 haftadır sam simpleks e geçtik çok daha iyi oldu
rabiaydin sevcan12 bende kullanıyorum 20. Günden beri bebeğim ya çok bir bebek değildi zaten yada damla işe yaradı biz sıkıntı yaşamıyoruz. Memnunum ben yani
sevcan12 sezkrkmz yok onu hiç denemedik akşam ki doktor bununlada duzelmezse şikayetleri anca yaşında düzelir dedi ve biz artık çok yorulduk
sevcan12 Sap simpleks bizde kullandık hatta doğduğundan dün akşama kadar günde 4 defa 15 damla veriyorduk ama yok yani bir pırt sesini duymak için yapmadığımız kalmiyor
sezkrkmz sevcan12 nurse harveys bebeğimi rahatlatmıştı çok gazlıydı kendisi de hem bitkisel bir şurup
Goknazz sezkrkmz sevcan12 benim oglumda kolik nurse harways colex şurubunu denedik biogai ile beraber. Bir haftada etkisini gördük birinci şişe bitti. İkiye geçmek için ara verdik. Oğlum tadina bayiliyor ama bir hafta beklicem bakalm