Kızlar e devlette soyadi değişikliğini merak edip kizlik soyadi bölümünü doldurdum ama onaylaya basmışım ve şuan onaylanmış. Kizlik soyadıyla birlikte esimin soyadını kullaniyor gözüküyorum. Eski soyadımi tekrardan nasıl sildirebilirim bilen var mı başvuru tek haklikmis yapılmıyor