Merhaba sevgili anneler. Daha onceden burada bir konum vardi. Sezeryam dogum sonrasi ayagima yapilan igne sonucu sinir hasari olusmus ve bebegim 25 gunlukken dayanilmaz agrilarim sonucu ilac tedavisine baslamis ve oglumu sutten kesmistim.
Oglum simdi 5 aylik. Tedavim icin 1 yil ön goruluyordu ancak 4 aylik tedavi sonucu iylesme saglandi cok sukur. O kara gunleri bir daha hatirlamak dahi istemiyorum.
Ilaca basladiktan 10 gun kadar sonra sutum azalarak bitti. Yani goguslerden gelmez oldu ordan anlamistim. Oglumu emzirmek hep icimde kaldi hala benim.icin buyuk bir heves.
Acaba simdiden sonra sutun geri gelme olanagi var midir. Biliyorum bu bir mucize ama belki de daha onceden birinin basina gelmis olabilir. Tabi cocuk bu saaten sonra meme tutar mi ayri konu ama sagim bile yaparim. Cevap veren olursa sevinirim simdiden.