heygorl _dfn çok normal kolay bir süreç yaşamadınız, hormonlarınız da altüst. Ben de görürdüm eminim bir çok anne de görmüştür. Bir de içimde tuhaf bir korku vardı. Dua okuyordum bol bol yürüyordum. Bebeği de alıp çıktım hep normal hayatıma hemen dönmek bana iyi geldi. Sevdiğim canımı sıkmayacak insanları çağırdım evime(emiyor mu cart curt soruları sormayanları😀) hepsi geçiyor hepsi
Bebislerhakkinda _dfn gün içinde meditasyon yapın o iyi geliyor ve geçici bir süreç uykusuzluktan yorgunluktan oluyor kötü şeyler getirmeyin aklınıza, papatya çayı da içilebilir yatmadan 🌼
pearlmomy _dfn 3 ya da 4 aylık olana kadar ara ara hep görüyorum git gide dozu artıyordu.ağlayıp duruyordum gerçekten zor canım ama geçecek
gloria06 _dfn lohusa uyuyabiliyor muydu ya öncelikle? 😀😀 Heeeepsi geçecek şaka bir yana. (6.aydan selamlar)
kayipbaliknemo _dfn zamanla geçiyor Uykısuzluk yorgunluktan dolayı. 2-3 sayfa da olsa kitap okuyun komedi mizah tarzında kafanız dağılır
acimavi _dfn batıl mı, geçerliliği var mı bilmem ama ben lohusayken annem de, kayınvalidem de yastığın altına makas koy öyle uyu dediler. Birkaç gün içinde makas koyup öyle uyudum. Rüya konusunda sıkıntılı geçirdiğimi hatırlamıyorum hiç