Mmss Kızlar bebeğim şu son 3-4 saattir kesik kesik öksürmeye başladı. Ateş hırıltı ya da huzursuzluk yok. Sizce ne yapayım ilerlememesi için nasıl geçer ?
miror Geçmiş olsun burnunu açık tutmanız çok önemli ateş kontrolü yapın Öksürüğü dinleyin balgamlaşırsa doktora başvurun biz nebulizatör kullanmıştık