mmommy Oğlum cuma günü sünnet oldu. 2 gündür idrarı çok kötü kokuyor. Doktora yazdık ama cevap verene kadar başına gelmiş anneler varsa diye sormak istedim. Enfeksiyon belirtisi midir? Yoksa sünnet sonrası yaşanılan bir durum mu acaba