babyaframoms Eşimin ikizi var okadar zıt karekter ki. Kaynım hayatı zorlaştırıyor, eşimin ağzından bir kaç kere keşke olmasaydı dediğini duydum. Eminim kardeşi olmada daha mutlu olacaktı ama bir yanı eksik kalırmıydı, küçükken o olmasa ne yapardı düşünemiyorum.
Benimde 15-14-12 yaş büyük abilerim ve ablam var. Onlar olmasa hayatım çok zor olurdu iyi ki varlar diyorum.
Ayyy bilmiyorum ya aslında 3 çocuk isterdim ama 2. Bile cesaretim yok, oğlum ilerde bize kızar mı acaba kardeş yapmadık diye