ozgzturk ücretli izindeyim ama çalıştığım kurumsal şirket tüm çalışanlara yaparken bana düzeltme zammı yapmadı eğer ücretsiz izin kullanmazsam yapıcaklarını söylediler bu durumda ne yapabilirim öneriniz varmı