annecik0 Şahsen kızım şuan 11,5 aylık. Doğduğundan beri genelde sık sık sağlık ocağından çağırdılar kontrol için orda oldu muayeneleri ebeler tarafından aşı, kilo, boy vs. Özellikle her ay doktora gitmedik yani biz. Gitmemiz gereken durumlar dışında bu ayda bi rutin kontrole gidelim demedik yani açıkçası. Yaklaşık 12 aydır birkaç kere hasta olduğunda gittik sadece doktora