ays45 10 aylık biz de sekizinci aya girdik sabah yedi akşam yedi olan uykumuz
gece on ikilere kadar çıktı uyumuyordu diştenmiş şimdi on aylık oldu tabii bazı geceler yine dişten dolayı çığlığı basıyor falan ama biraz düzelme var En azından bu aralar dokuz 9:30’da uyuyor bu da da şükür zamanla düzelir