Kızlar 2 aylık bebegim var, yaklaşık 1 aydır bazen memeyi bir iki kere emiyor sonra ağlamaya başlıyor, bazen ayakta sallayarak emzirmk zorunda kalıyorum, çok fazla emmiyor, geceleri uyku arasında sorunsuz emiyor ama gündüzleri çok aşırı acıkmadigi sürece emmek istemiyor, bu ay fazla kilo alamamis, aynı durumu yaşayan var mı, ne yapmalıyım çaresiz kaldım