Bir kaç gün önce canım dolma cekti dedim patlıcan oyayim taze taze yerim sen kalk meyve soyağacı ile içini oy 2 tane sonda kalıyor aaa bune dedim niye ince soymur bir baktım meyve soyağacı çıktı devam ettim yapmaya. Orta oldu ici biraz ama resmen dalgınlıktan şükür birşey de olmadı he yoksa elimde kalırdı😑
Bide marketten oyacak niye almıştım soyacak çıktı….
Sizinde unutamadınız iş var mı dalgınlıkta😕
Hadi gelin biraz kafamızı dağıtalım🙃🙃