Kızlar bebeğimin 1 hafta önce burun akıntısı başladı ardından burun tıkanıklığı vs oldu ama öksürük yoktu sağlık ocağına götürdüm şurup verdi kullandık ama bi fayda göremedik 2 gündür de öksürük vardı nefes alırken hırıltı sesi geliyordu burnunu sürekli açıyorum gün içerisnde ama yinede o hırıltı gitmiyordu ardından kusmaya başladı akşamısı hemen hastaneye götürdük doktor balgam söktürcü verdi öksürüğü arta bilir korkmayın balgamını atması için dedi tamm dedk ama aşırı öksürmeye başladı bu da midesini bulandırıyor haliyle ardından kusuyor şu 2 gündür günde en fazla 2 kere kusuyor balgamlı bir şekilde iyi bir şey mi bu yani yoksa tekrar doktora götüreyim mi çünkü yavrumun boğazı yırtılıyor öksürmekten kusarkende baya kızarıp bozarıyor başına gelen var mı beni aydınlatın lütfen