Kızlar yeni işe başladım özel sektördeyim çalışma saatleri çok esnek şuan bile mağaza 10 da kapanıyor sezonluk yerde yaşıyoruz kışları sakin oluyor oğlum 2,5 yaşında babaanne dede bakıyor ama yazın onlarda çalışıyor ve bana yaz başı işten çık diyorlar ve yazın mağaza gece 11 de kapanacak vardiya sistemi ama yinede haftanın 2 ,3 günü kapanışa denk geliyoruz ve zaten çocuğa bakacak kimsede yok kreşe kim götürecek getirecek o da bi sorun bide daha martta 3 yaşında olucak kreş için küçük diye düşünüyorum bi yandan da iş yerime nasıl çıkacağımı söyleyeceğim tam sezon başı onları yarı yolda bırakıcam off ne yapacağımı şaştım çalışan anneler siz nasıl yapıyorsunuz ya