Kızlar benim bebeğim 4.5 aylıkken rota geçirdi günde 8 9 defa su gibi kokulu ama bildiğiniz leş gibi bir koku zaten doktor demişti rotaysa eğer kokusundan bile belli olur. 6 7 gün sonra geçti bol sıvı alımı yaptık allahtan kusma yoktu. Eğer şüpheleniyorsanoz mutlaka doktora gidin. Çok zor bşr süreçti inşallah değildir neden yazıyorum. Çünkü bende ihtimal verememiştim okuyunca rota virüsünü o zaman anladım. Korkulacak bir şey yok ama günde 10 15 defa su gibi kakalı bez değiştiriyordum ilk günler 4 5 ti sonra arttı