Blnmyndnklm nisabugra34 canim 3lu tarama testinin guvenilirligi cok az eger ikili tarama testi yaptirdiysan buna gerek yoktu. Sonucu bilmiyorm normal mi degil mi ama korkuturlarsa seni inanma 3lu tarama testine:)
evdekianne 3lü tarama bu şekil anlaşılmaz ben yanlış hatırlamıyorsam doktor kâğıt vericek kaçta kaç olacağı vs bunu bilmiyorum
nisabugra34 Ben kendi hamileliğimde hiç yaptirmadim hiç bı testi bu kuzenimin testi o yuzden hiç bilmiyorum üçlü ikili nasıl sonuclari diye