kubalm 10 ay 21 günlük ikizlerim var ek gıdaya gecemedik hiç birşey yemiyorlar asla ağızlarını acmiyorlar ne kadar zorlasamda boş sadece mama ile besleniyorlar oda uykudayken kaç doktor gezdik boyları kiloları iyi yiycek bu bebekler diyorlar ama hiç bir gelişme yok artık işkence haline geliyor mama vermek ne güzel sizin düzelmiş darısı bize inşallah