İlk cocğumda 40 ım cıkar cıkmaz oldum şimdi 4. aylık bi kızm var olmadım daha ama 2 ay önce leke gibi bi oldu sadece leke bıda olmadı doktorım az yada cok olması önemli değl olmuşsun adet demıştı 2 at önce haftaya da olursn dedı ama halen yok olmadım